O projekte

Spoločnosť Štvorkolky SK patrí k najväčším predajcom štvorkoliek na Slovensku. Okrem predaja štvorkoliek, spoločnosť ponúka taktiež pravidelný záručný ale aj pozáručný servis, údržbu a opravy štvorkoliek. Pri stále narastajúcom počte servisovaných štvorkoliek, začala spoločnosť pociťovať pokles efektivity pri vybavovaní zákazníkov. Využívanie starých spôsobov riadenia servisu cez excelovské tabuľky a papierové odkazy na nástenke práce začali byť problematické z pohľadu udržateľnosti a prehľadnosti servisných prípadov.

Naša úloha

Našou úlohou bola digitalizácia firemných procesov servisného strediska spoločnosti. Bolo potrebné nahradiť fungovanie excelovských tabuliek, papierových foriem úloh z nástenky a papierovej knihy plánovania vývozu a dovozu do jednotného IT systému. Museli sme tiež prepojiť fungovanie medzi tromi samostatnými entitami v servise. Manažéra servisu so šoférmi servisu, ktorí chodia na plánované vývozy a dovozy štvorkoliek klientom a taktiež samotných mechanikov v servise, ktorí pracujú podľa organizácie servisných prípadov. V konečnom dôsledku je to aj prepojenie so zákazníkmi, kde sme prostredníctvom aplikácie zautomatizovali odosielanie preberacích protokolov na email. Takáto automatizácia priniesla ešte väčšiu organizáciu a prehľadnosť práce a vyššiu efektivitu zamestnancov.

Spoločnosť Štvorkolky SK patrí k najväčším predajcom štvorkoliek na Slovensku. Okrem predaja štvorkoliek, spoločnosť ponúka taktiež pravidelný záručný ale aj pozáručný servis, údržbu a opravy štvorkoliek. Pri stále narastajúcom počte servisovaných štvorkoliek, začala spoločnosť pociťovať pokles efektivity pri vybavovaní zákazníkov. Využívanie starých spôsobov riadenia servisu cez excelovské tabuľky a papierové odkazy na nástenke práce začali byť problematické z pohľadu udržateľnosti a prehľadnosti servisných prípadov.

Našou úlohou bola digitalizácia firemných procesov servisného strediska spoločnosti. Bolo potrebné nahradiť fungovanie excelovských tabuliek, papierových foriem úloh z nástenky a papierovej knihy plánovania vývozu a dovozu do jednotného IT systému. Museli sme tiež prepojiť fungovanie medzi tromi samostatnými entitami v servise. Manažéra servisu so šoférmi servisu, ktorí chodia na plánované vývozy a dovozy štvorkoliek klientom a taktiež samotných mechanikov v servise, ktorí pracujú podľa organizácie servisných prípadov. V konečnom dôsledku je to aj prepojenie so zákazníkmi, kde sme prostredníctvom aplikácie zautomatizovali odosielanie preberacích protokolov na email. Takáto automatizácia priniesla ešte väčšiu organizáciu a prehľadnosť práce a vyššiu efektivitu zamestnancov.

Erik-Hajduk-Nextio
hello Dobrý deň

DOHODNITE SI NEZÁVÄZNÚ KONZULTÁCIU

Chcete investovať do vášho CRM systému na mieru?

Kontaktujte nás
Ďalej
Mobilná aplikácia Buyora
Zobraziť viac